رویدادها آرشیو خبر ها
بازیکن خوشحالی در یوونتوس وجود ندارد

بازیکن خوشحالی در یوونتوس وجود ندارد

دنیله آدانی مدافع سابق سری آ معتقد است که هیچ بازیکن خوشحالی در یوونتوس وجود ندارد، و این موضوع را همه می دانند.

 

مدافع میانی سابق برشا و فیورنتینا که اکنون در رای اسپورت 90 دقیقه کارشناس است، پس از تساوی 1‐1 مقابل بولونیا در ورزشگاه دال آرا، درباره مسائل بیانکونری صحبت کرد.

 

بانوی پیر هیچ یک از چهار بازی اخیر سری آ را نبرده است و در شش بازی اخیر در تمام رقابت ها سه گل به ثمر رسانده است.

 

آنخل دی ماریا روز یکشنبه با هم تیمی های خود به بولونیا سفر نکرد. به طور رسمی، این به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا بود، اما طبق گزارشات در ایتالیا، ال فیدئو پس از اینکه می دانست در ورزشگاه دال آرا شروع نمی کرد، از پیوستن به تیم خودداری کرد.

 

بازیکنی مانند دی ماریا یک اسطوره است، پس مسلماً سر و صدایی به پا می کند. ما آنجا نیستیم بنابراین نمی‌توانیم دلایل واقعی دعوت نشدن او را بدانیم.

 

نکته اینجاست:

 

هیچ بازیکن خوشحالی در یوونتوس وجود ندارد. گفتنش سخت به نظر می رسد، اما همه می دانند. من شنیده ام که کیزا هرگز برنگشته است. او گمشده به نظر می رسد.

 

آلگری اصرار داشت که دی ماریا با مشکل مچ پا دست و پنجه نرم می کرد و کاملاً آماده نبود، بنابراین او به بولونیا سفر نکرد. با این حال، گزارش های بیشتری در مورد ناراحتی ستاره های یوونتوس تحت هدایت آلگری وجود دارد. آدریانو دل مونته، روزنامه نگار، مدعی شده است که فدریکو کیزا نیز در استادیوم آلیانز ناامید شده است، آن هم به خاطر مربی.

 

ربیو گفته:

 

نیمه اول شرم آور بود.

 

دنیلو گفته است:

 

وقتی توپ را ندارید بازی کردن غیرممکن است.

 

قهرمانان این چیزها را می گویند. هیچ بازیکن خوشحالی وجود ندارد.

 

من فکر می کنم یوونتوس نمی تواند به طور کامل توسط آلگری اداره شود. آنها با توجه به سابقه خود، راهنمایی فنی، ارتباطات یا رفتار مناسب ندارند. چیزی در مورد یوونتوس وجود ندارد که همه ما می شناسیم و می توانیم در داخل و خارج از زمین ببینیم. شرم آور است زیرا آنها 25 میلیون طرفدار دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: